Zaandijker jaarmarkt 2017

Op 19 augustus 2017 hebben we op de gezellige jaarmarkt te Zaandijk, ons als fotoclub gepresenteerd. Het was mooi weer tijdens deze dag maar toch leek het iets minder druk dan voorgaande jaren. Bij de stand was ruimte voor interessante gesprekken en kregen we eveneens tips van kunstkenners. Misschien dat er aspirant leden tussen zitten?! Er is nog wel ruimte voor een paar extra clubleden.
Er zijn in ieder geval aardig wat flyers meegenomen, dus wie weet zien we bij de start van het seizoen op 7 september wel enkele belangstellenden in de Poelenburcht.

We hadden voor deze dag een nieuwe banner voor aan de kraam maar deze bleek helaas niet handig te functioneren wegens zijn hoogte. De beide Peters en Herman lieten zich er niet door afleiden terwijl ze uitzagen naar andere clubleden en vooral belangstellenden. Op de stand lagen schuine legplanken onder enkele mappen en dat werkte goed. Ook het geheime onderwerp in een lichttentje met voorbeeld foto’s op de kraam bleek een heel goed gespreksonderwerp. Men wilde het geheim onderwerp zelfs kopen. Verder was de kraam voorzien van diverse andere foto's in een lijst. Er was op deze manier heel goed een indruk van de club en onze fotografie te krijgen.